Verhuizing magazijn: tijdelijk géén verzending van pakketten. Zodra wij weer kunnen uitleveren, brengen wij u direct op de hoogte. Lees hier meer.
Tijdelijke update rondom verzendingen
Beste klant,
Zoals je van ons gewend bent, doen wij er alles aan om bestellingen snel en zorgvuldig te verwerken. Door de onverwachte verhuizing van ons magazijn en het plotselinge wegvallen van onze fulfilmentpartner, ervaren wij op dit moment echter een grote uitdaging in het uitleveren van pakketten. Wij willen hier heel open over zijn: het is tijdelijk onzeker wanneer wij onze verzendingen weer volledig kunnen hervatten. Ons team werkt met man en macht aan een oplossing, zodat we zo snel mogelijk weer normaal kunnen uitleveren.
Wat betekent dit voor jouw bestelling?
- Bestellingen van deze week: wij doen er alles aan om deze alsnog te verzenden.
- Lukt dit niet direct: dan blijven de orders gewoon in ons systeem staan en leveren wij uit zodra dit weer mogelijk is.
- Wil je jouw bestelling annuleren: dat kan uiteraard. Meld dit aan onze klantenservice en wij zorgen dat jouw aankoopbedrag direct wordt teruggestort
Jouw vertrouwen is belangrijk voor ons
Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Daarom vinden we het belangrijk om je eerlijk te informeren en jou als klant keuzevrijheid te bieden: wachten tot verzending weer mogelijk is, of je bestelling annuleren en direct je geld terug. Onze klantenservice staat klaar om al je vragen te beantwoorden. Je kunt ons bereiken via [email protected] of +31-020-2090234 .
Bedankt voor je begrip en geduld in deze uitzonderlijke periode. We zijn ervan overtuigd dat we dit snel en goed oplossen en kijken ernaar uit om je binnenkort weer met onze vertrouwde service te mogen helpen.
Met vriendelijke groet,
Derk Noordhuis CEO
Building Quality B.V.